четверг, 19 декабря 2013 г.

Магія нової речі

Магія нової речі

Так уже повелося, що чоловікам, хоч би як їм того хотілося, не дано до кінця зрозуміти логіку багатьох жіночих вчинків, зрештою, як і жінкам – повністю збагнути поведінку чоловіків. Тож не дивно, що в нашій свідомості існують певні уявлення про звички протилежних статей. Приміром, що лише чоловіки можуть отримувати задоволення від риболовлі та панькання зі своїм автомобілем, а жінки – від годинних телефонних розмов із подругами та нескінченних вояжів по магазинах, які останнім часом стали називати новим модним словом "шопінг".
Для багатьох чоловіків блукання за своєю другою половинкою по численних закладах торгівлі часто перетворюється на справжнє випробування психічної стійкості, найлегше у якому, хоч як парадоксально, саме важкі пакунки з "тисячею і однією" річчю. Водночас, на превелике здивування чоловіків, для жінок цей процес має дуже важливе значення, оскільки є своєрідним способом боротьби з депресіями та поганим настроєм.
І справді, якщо уважно поспостерігати за жінкою у магазині, то можна помітити, як спалахують іскорки в її очах, коли вона вподобає собі якусь річ. А про поліпшення настрою представниць прекрасної статі від вдалої покупки годі й говорити, це просто потрібно бачити. Одразу звідкілясь беруться нові сили (ніби й не пройшло півдня у походах по магазинах), нові ідеї і головне – стрімко піднімається рівень самооцінки. Вони сяють від радості, задоволення і щастя. А раз так, то, можливо, чоловікам час від часу і варто трохи потерпіти й одну-дві години не бубніти, а хоча б мовчки супроводжувати їх у цьому важливому для них рандеву.
Зрештою, перед тим як нарікати на дружину, яка в черговий раз вмовляє вас "пройтися з нею по магазинах", подумайте над тим, що, можливо, звичка жінок щось купувати, як на погляд чоловіків, не дуже-то й потрібні речі, закладена у них на підсвідомому рівні. Іншими словами, це ніби спеціальна генетична програма відповідальності за сім'ю, коли жінки прагнуть мати в домі якомога більше речей "про запас", "на виріст" та "про всяк випадок".
Крім того, давайте чесно визнаємо – серед чоловіків також вистачає любителів магазинних походів, що дає підстави говорити про існування таких двох важливих понять, як суто жіночий і винятково чоловічий шопінг, які відрізняються одне від одного своєю психологією та ритуалами. Зокрема жінки, як правило, користуються досить простою схемою: "Взяла гроші, прийшла в магазин, побачила річ, закохалася в неї, купила і спокійно пішла додому". Чоловіки ж у подібній ситуації дотримуються зовсім іншої концепції: "Прийшов, походив навколо вітрини з потрібною річчю, розпитав консультантів чи продавців, помацав і пішов; провів таку саму процедуру в інших магазинах, проаналізував отриману інформацію, обрав найоптимальніший варіант і, нарешті, купив".
Можна довго сперечатися і наводити безліч доводів "за" чи "проти" того, який із цих двох підходів до купівлі кращий, однак очевидно, що, попри відмінність між чоловіками і жінками, не такі ми уже й різні. Всі ми в першу чергу люди і, як стверджує відомий вислів, ніщо людське нам не чуже. Тож не дивно, що деякі чоловіки вишивають та куховарять не гірше, а то й краще за жінок. Так само серед жінок можна зустріти професійних механіків та альпіністів.
Що ж до власне шопінгу, то, напевно, не такий він страшний, як звикли думати більшість чоловіків. Адже кожен із нас (хтось, звісно, частіше, а хтось рідше) випробовує на собі магічну силу нової речі, коли, одягнувши обнову, починаємо відчуватися трохи інакше – впевненіше, привабливіше, краще.
Нова річ завжди дарує свою порцію радості та позитиву. Саме тому психологи радять час від часу робити нові зачіски, оновлювати гардероб чи змінювати інтер'єр свого помешкання. Щоправда, із застереженням – усе має бути в міру.

Віктор Миронець

Комментариев нет:

Отправить комментарий