среда, 17 сентября 2014 г.

Специфічна колекція

Специфічна колекція

Кажуть, що усі люди в душі колекціонери. Принаймні, бодай кілька магнітів на холодильнику зберігає кожен. Але це, як кажуть, квіточки, бо спектр інтересів затятих колекціонерів надзвичайно широкий – дехто збирає монети, дехто – марки, когось приваблюють раритетні книги, а хтось марить картинами, одні поціновують різдвяні листівки, інші вбачають достойними колекціонування лише дорогі автомобілі. Словом, усе залежить від особистих вподобань колекціонера. Іноді сюди ще й приплітають фінансові можливості, але, як на мене, цей момент – не суттєвий, оскільки є багато мільйонерів, які збирають недорогі дрібнички. А раз так, то очевидно, що колекціонування – це стан душі, а не товщина гаманця. І дуже приємно відчувати свою належність до когорти любителів збирати красиві, з нашої точки зору, речі. Щоправда, моя колекція дещо незвична.
Свого часу я збирав усе потроху – монети, банкноти, марки, листівки, магніти і ще цілу купу всього іншого. Однак найбільше мене захопили серветки. Але не просто серветки, яких у кожному магазині є стільки, що хоч греблю гати, а ті, на яких зображені назви та емблеми закладів харчування. За багато років колекція значно розширилася і нині неймовірно радує зір, завжди даруючи хороший настрій. А ще розглядаючи її можна помітити багато цікавих речей. Як от, наприклад, еволюцію бренбуків (логотипів) закладів харчування. Є там і уже й справді раритетні екземпляри. Зокрема, серветка із знаменитої «Львівської копальні кави», яку мені пощастило здобути у минулому році. Тепер там використовують звичайні білі серветки. З цієї ж причини такий самий статус має екземпляр з «Пузатої хати».
Звичайно, попервах рідні та знайомі неоднозначно ставилися до такого незвичного й, можливо, для декого, дивакуватого захоплення, однак з часом звикли. Тож тепер самі виявляють бажання допомагати мені поповнювати колекцію. По-іншому й не може бути, адже усі знають, що новий екземпляр для моєї колекції – найкращий подарунок.

Віктор Миронець.

Комментариев нет:

Отправить комментарий