вторник, 4 марта 2014 г.

Мисліть позитивно

Мисліть позитивно

Кажуть – не в грошах щастя. І це справді так, адже, крім них, існує багато інших важливих людських цінностей. Однак, відверто кажучи, без грошей теж не обійтися.
Неспокійні і тривожні часи, які ми сьогодні переживаємо, невизначеність і страх перед можливим фінансовим крахом країни, у багатьох українців похитнули віру в завтрашній день, і вже котрий день нас турбує нав'язлива думка про те, як і на чому заощадити. Водночас від перебування в постійному стані напруження зростає ймовірність "підхопити" депресію. Чи можна цього уникнути? Так, якщо взяти себе в руки і не панікувати, бо рано чи пізно кризові явища все одно мусять закінчитись. Словом, мислити слід позитивно.
Та, виявляється, легко говорити, а важче зробити. Як, справедливо скажете ви, можна мислити позитивно, коли навколо стільки негативу? Так, складно, але необхідно. Інакше ризикуємо завдати здоров'ю непоправної шкоди і завести себе в ще непролазніші хащі проблем, ніж ті, в яких перебуваємо зараз. Недарма ж психологи стверджують, що від емоційного стану та внутрішнього налаштування залежить чи не половина успіху справи.
Останнім часом чомусь стали забувати, що життя й так – суцільний стрес, а успіху досягають зазвичай оптимістично налаштовані.
Шукати світле, тобто позитивне, у кризовій темряві не так уже й складно. Було б бажання. Наприклад, поменшало грошей – що ж, нарешті настав слушний час сісти на дієту і оздоровити організм, або з метою заощадження на комунальних платежах полагодити кран, який постійно протікає і до якого ніяк не доходили руки. Крім того, можна виробити звичку економити природний газ та електроенергію чи просто переглянути свої фінансово-життєві пріоритети. Можливо, після того як добре подумаємо і все ретельно зважимо, виявиться, що якась із запланованих покупок не так уже й потрібна, а значить, не зробимо помилки, купивши щось дороге.
Однак з нами, дорослими, простіше. А як правильно пояснити дітям, що родина переживає не найкращі часи і їм треба дещо стримувати свої бажання? Ясна річ, затуляти дітям очі на рекламу цукерок та іграшок – не найкращий і далеко не єдиний вихід із ситуації. Тут треба діяти делікатно, щоб не травмувати вразливу дитячу психіку. Важливо не обманювати дітей і не давати нездійсненних обіцянок. Коли в чомусь сумніваєтесь, скажіть все, як є, але не категоричне «ні», якщо йдеться про мрію дитини. Поясніть, що її здійснення просто трохи відкладається.
Щоб уникнути пригніченості та відчуття безпорадності, варто навчитися попри все радіти життю: проводити більше часу з друзями або з людьми, які допоможуть хоча б ненадовго забути про насущні проблеми, частіше гуляти на природі, зайнятися спортом чи іншими цікавими справами.
Якщо життя буде активним і насиченим, то в ньому, повірте, не залишиться місця для депресії. Звичайно, проблеми самі собою не розв'язуються, але не панікуючи і без зайвих нервів набагато ефективніше шукати вихід із складної ситуації. Не останню роль у цьому відіграє також внутрішній стан. А тому, щоб морально легше пережити кризові явища, частіше нагадуйте собі, що це – не кінець світу і всі неприємності коли-небудь закінчаться. Тут доречно згадати мудрого іудейського царя Соломона, який у хвилини смутку полюбляв дивитися на свій перстень із надписом: «Все мине». Коли ж якось ситуація була настільки складною, що правитель зневірився і у відчаї зняв перстень із пальця, він не без здивування побачив на його внутрішньому боці ще один надпис: «І це мине».
Тож не опускаймо рук і вірмо у краще. Складні часи – не вічні, а життя ще не закінчується.

Віктор Миронець

1 комментарий:

  1. Вітаю всіх на цьому форумі блогу, я хочу сказати вам усім фінансовий прорив, який, містер Лі, запропонуйте мені пройти, коли я голодував зі своїм бізнесом та родиною під час пандемії covid19. Я натрапив на пана Лі у своєму блозі, коли хтось рекомендує його кожному, хто шукає позику, я був так схвильований, і мене теж мотивувало бути в такому положенні фінансової свободи, оскільки моя сім’я голодувала, я зв’язався з містером Лі про те, який додаток я сказав йому моя історія життя про фінансове становище, він надсилає мені заявку на заповнення моїми даними, що я зробив потім, після того, як він надіслав мені кредитну угоду, потім я направив його своєму адвокату, щоб він подивився і порадив мені, як це зробити, потім Я підписав кредитну угоду після того, як моя позика була затверджена через кілька годин назад, банк зв’язався зі мною щодо переказу коштів та оплати, яку мені потрібно розрахувати на касі банку. Я очистив платежі, які я отримав на наступний день, після чого звільнив банківські платежі. було дуже приємно співпрацювати з містером Лі, і я дякую йому за велику допомогу, яку він мені надав, яка дійсно допомагає моїй родині від голоду. Зв’яжіться з паном Лі електронною поштою: 247officedept@gmail.com або поговоріть з ним за те, що додаток + 19893943740. Для швидкої відповіді, оскільки він завжди зайнятий, але з ним також працює якийсь інший професійний колега, але я рекомендую містера Лі шукає фінансової допомоги.

    ОтветитьУдалить