пятница, 27 июня 2014 г.

Незабутня зустріч

Незабутня зустріч

Є люди, які здаються нам недосяжними і особливими. Так, нібито вони живуть в іншому вимірі. Для мене такою людиною був всесвітньовідомий польський письменник, автор низки світових бестселерів (найвідоміші з яких «Бікіні», «Коханка», «Аритмія почуттів», «Самотність в мережі») та кількох збірок неперевершених оповідань Януш Леон Вишневський. А потім раптом випала нагода не просто познайомитися з ним, а й навіть трохи по-дружньому поговорити, як кажуть, за життя.
Пан Януш виявився простою та скромною і, водночас, неймовірно ерудованою, розумною, і мудрою людиною. До того ж він вільно володіє десятьма мовами, тож жодних проблем з розумінням одне одного не було. З часу цієї, для мене історичної, зустрічі минув майже рік, а я й досі дослівно пам’ятаю нашу розмову. На жаль, тоді під рукою не виявилось фотоапарата, щоб зробити фото, зате я зібрав цілу колекцію автографів для себе, дружини і доньки. До речі, виявляється, Януш Вишневський, з-поміж іншого, також хороший дитячий письменник. Приміром, моя донька полюбила його розповідь про маленьку дівчинку Марцелінку, яка разом із своїм новим знайомим Духом намагається пізнати таємниці Всесвіту і буття. Книга так і називається: «Марцелінка. У пошуках найважливішого». Розповідь – навдивовижу цікава і корисна не лише для дітей, а й для батьків, тому рекомендую її до прочитання. Повірте, ви не пожалкуєте.
А ще бажаю усім нам побільше читати, щоб поринувши у світ письменницької фантазії, не лише отримати задоволення, а й також знайти відповідь на три важливі запитання: «Хто я?», «Звідки прийшов?» та «Куди іду?» Приємного усім читання!

Віктор Миронець.

Комментариев нет:

Отправить комментарий