вторник, 6 января 2015 г.

Морквяний сік

Морквяний сік


Спеціалісти кажуть, що морквяний сік (якщо він насправді натуральний, звичайно) дуже корисний, оскільки багатий на вітаміни та необхідні людському організму мінерали. Як наслідок, він нормалізує обмінні процеси, підвищує тонус, зміцнює імунну систему, подовжує молодість і… дарує хороший настрій. Не буду однозначно стверджувати чи заперечувати цю думку (я ж бо не лікар), але те, що стосується настрою – чистісінька правда. В цьому я переконався вчорашнім вечором, коли спробував «зрізати» дорогу через торговельний центр, обходити який не було часу.
Отже, зайшовши в ТЦ, швиденько попрямував до виходу на його протилежному боці. Але, як то кажуть, не тут то було. На моєму шляху виникла серйозна перешкода – невеличке фреш-кафе. Оцінивши ситуацію й не побачивши нічого вартого уваги, зібрався йти далі і раптом на стійці бару, поблизу меню, помітив серветки, яких ще не було в моїй колекції.
Щоб ви могли краще зрозуміти мої відчуття в той момент, зроблю невеличкий ліричний відступ. Складні часи, які переживаємо нині, вплинули на багато галузей, в тому числі і на заклади харчування. Останнім часом кафе і ресторани почали потроху відмовлятися від фірмових серветок із власними логотипами, що природно, бо їх виготовлення – справа недешева. Звісно, мене (насамперед, як колекціонера) це трохи засмучує. Поповнювати колекцію стало важче, але з іншого боку – кожен новий екземпляр тепер дарує ще більше позитивних відчуттів.
Проігнорувати потенційну колекційну новинку я не міг, тож сміливо підійшов до барної стійки, за якою господарювала молода дівчина. Від хвилювання на мить втратив дар мови, але швидко опанувавши себе, кинув погляд на меню і замовив морквяний сік. Усе, справу зроблено! Тепер я мав повне право взяти собі кілька серветок, що, не без задоволення, поспішив зробити.
А сік, до речі, виявився напрочуд смачним.

Віктор Миронець.

Комментариев нет:

Отправить комментарий