вторник, 22 апреля 2014 г.

Буває і таке…


Буває і таке…

Сьогодні зранку зі мною сталася досить кумедна пригода. Як зазвичай перед роботою зайшов у супермаркет, щоб купити печива до чаю, уже й розплатився на касі і тут…
Щоб вам була краще зрозуміла кумедність ситуації, необхідно зробити невеличкий екскурс в історію. Так от я одружений майже сім років і за весь цей час жодного разу не знімав обручки. Однак кілька тижнів тому поранив безім’яний палець правої руки, тож обручку довелося зняти.
Отже я розплатився на касі і, коли ховав печиво у рюкзак, помітив, що рана на пальці повністю загоїлась. Дістаю з потаємної кишені в гаманці обручку і починаю її одягати. У цей час відчуваю, що став центром уваги. Піднімаю голову, так і є – усі дивляться на мене. Тільки от погляди були різними. У жіночих очах читалося засудження, мовляв, як ти міг таке утнути. У чоловічих – схвалення, мовляв, красавчик. До цього слід додати, що кішка сьогодні, як завжди, розбудила мене о пів на п’яту ранку, тож мав недоспаний вигляд. Цікаво, що ж вони усі про мене подумали?… :)))

Комментариев нет:

Отправить комментарий