четверг, 20 августа 2015 г.

Мої порадничата

Мої порадничата

У свіжому номері «Порадниці» вийшов черговий випуск дитячої тематичної сторінки «Порадничата», яку віднедавна готую я. Так от, дивлюся зараз на неї і не можу нарадуватися від усвідомлення того, наскільки сильно полюбилася мені ця відповідальна та цікава справа.
Зізнаюся чесно, я ще ніколи не отримував більшого задоволення від роботи, ніж те, яке дарують мені миті допомоги нашому казковому Порадничаті у пошуку тем та підготовці до друку матеріалів для маленьких читачів. Та найнеймовірніше те, що пройшло лише два місяці з того часу, коли до кола моїх обов’язків і відповідальності додалася дитяча сторінка, а я уже не уявляю себе без неї. Хтозна, можливо, тому, що спілкування з дітьми, хай навіть і на сторінках газети, неодмінно дарує потужний заряд позитивної енергетики.
А ще ж є листи! Це – взагалі окрема тема для розмови, адже розповідати про ні з чим незрівнянні емоції, які виникають кожного разу, коли читаєш дитячий лист, можна годинами. І я вдячний долі за те, що вона подарувала мені таку чудову можливість поповнювати запаси наснаги та підсилювати нею бажання творити.
P.S. На фото: мої дві перші ластівки.
Віктор Миронець.

Комментариев нет:

Отправить комментарий