вторник, 3 февраля 2015 г.

Старі фотографії Андрія Кузьменка

Старі фотографії Андрія Кузьменка

Кажуть, що першими Бог забирає до себе найдостойніших. І хоч як жаль, однак настав час відпустити на небеса й відомого співака, соліста гурту «Скрябін» Андрія Кузьменка, який по-дружньому дозволяв називати себе Кузьмою.
Він був справді унікальною і відкритою людиною. Завжди вільно висловлював свої думки. На відміну від багатьох, добрі справи робив тихо, для задоволення потреб власної душі, а не піару. Ставився до життя з неприхованою іронією, щедро ділився з людьми радістю і понад усе любив батьків, дружину та доньку. «Мій дім єдине в світі місце, де мене люблять і чекають незалежно від того, хто я і скільки заробляю. Я ніколи не зраджу найближчих мені людей», часто повторював він.
Жодного разу не зрадив він і нас, глядачів. Його пісні – щирі, з філософським підтекстом – змушують замислитися про важливі речі, зачіпають за живе невидимі струни душ тих, хто їх слухає, викликаючи гаму різних, можливо, часом суперечливих, але завжди справжніх почуттів.
Андрій Кузьменко пішов несподівано і не попрощавшись, залишивши нам свою музику та книги, здатні піднести настрій кожному, а ще «Старі фотографії», на яких він назавжди залишиться з нами таким, яким ми його знали.
Віктор Миронець.

Комментариев нет:

Отправить комментарий